Οι πελάτες μας έχουν το δικαίωμα επιστροφής ή αντικατάστασης των προϊόντων τους στις ακόλουθες περιπτώσεις: Παραλαβή ελαττωματικών προϊόντων λόγω αποδεδειγμένης υπαιτιότητας του anatomica.gr Παραλαβή λανθασμένου προϊόντος (Κωδικού)ή λανθασμένης τιμολόγησης Παραλαβή κατεστραμμένου προϊόντος λόγω κακής συσκευασίας. Στις παραπάνω περιπτώσεις το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για την αντικατάσταση του προϊόντος δέν δύναται να παραταθεί πέραν των δεκαπέντε (15) ημερολογιακών ημερών απο την ημερομηνία παραλαβής. Επίσης για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις το προϊόν προς αντικατάσταση θα πρέπει να συνοδεύεται με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς, την αρχική του συσκευασία και να μην έχει ανοιχτεί ή χρησιμοποιηθεί. Στην περίπτωση που το προϊόν δεν επιστραφεί εντός των 15 ημερολογιακών ημερών τότε το anatomica.gr δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και την αντικατάσταση του προϊόντος.
Σε περίπτωση έγκυρης άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης, προϋπόθεση για την επιστροφή είναι το προϊόν να είναι στην αρχική του κατάσταση, να είναι άθικτη η συσκευασία και να περιλαμβάνονται όλα τα παρελκόμενα, τυχόν δώρα, συνοδευτικά προϊόντα και υλικά. Σε περίπτωση όπου το προϊόν έχει χάσει την αξία του λόγω κακής μεταχείρισης η οποία ξεφεύγει από την απλή εξέταση της λειτουργικότητας και των χαρακτηριστικών του προϊόντος, θα πρέπει να αποκαταστήσετε με χρηματική αποζημίωση τη μείωση της αξίας του. Σε αυτήν την περίπτωση από το ποσό που θα σας επιστρέψουμε, θα αφαιρεθεί η συγκεκριμένη χρηματική αποζημίωση. Σε κάθε τέτοια περίπτωση θα ενημερωθείτε πριν ολοκληρωθεί η διαδικασία πίστωσης και επιστροφής των χρημάτων.
Κατ’ εξαίρεση, ο καταναλωτής δεν έχει το δικαίωμα υπαναχώρησης στις ακόλουθες περιπτώσεις συμβάσεων εκτός εμπορικού καταστήματος (άρθρο 3ιβ της ΚΥΑ Ζ1-891/13-06-2013) :
- Συμβάσεις υπηρεσιών μετά την πλήρη παροχή της υπηρεσίας, εάν η εκτέλεση άρχισε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του καταναλωτή, και με την εκ μέρους του αναγνώριση ότι θα απολέσει το δικαίωμά του υπαναχώρησης μόλις η σύμβαση εκτελεσθεί πλήρως από τον προμηθευτή.
- Την προμήθεια αγαθών ή την παροχή υπηρεσιών η τιμή των οποίων εξαρτάται από διακυμάνσεις της χρηματαγοράς τις οποίες δεν είναι δυνατόν να ελέγξει η επιχείρηση και οι οποίες ενδέχεται να συμβούν εντός της προθεσμίας υπαναχώρησης.
- Την προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένων.
- Την προμήθεια αγαθών τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα.
- Την προμήθεια σφραγισμένων αγαθών τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση όπως προϊόντα που έρχονται σε άμεση επαφή με το δέρμα, αναπνευστικά είδη, ακουστικά βαρηκοϊας ,είδη ατομικής υγιεινής κ.ο.κ.
- Την προμήθεια αγαθών τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία.
- Την προμήθεια εφημερίδων και παντός είδους περιοδικών, εξαιρουμένων των συνδρομητικών συμβάσεων για την προμήθεια αυτών των εντύπων.
- Την προμήθεια ψηφιακού περιεχομένου μη παρεχόμενου πάνω σε υλικό μέσο, εάν η εκτέλεση ξεκίνησε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του καταναλωτή και την επιβεβαίωση εκ μέρους του ότι χάνει έτσι το δικαίωμά του υπαναχώρησης.
όπως προϊόντα που έρχονται σε άμεση επαφή με το δέρμα, αναπνευστικά είδη, είδη ατομικής υγιεινής κ.ο.κ. Λόγω των συνήθων μεταβολών στην αγορά δεν είναι δυνατή η χρήση του δικαιώματος υπαναχώρησης για να επωφεληθείτε κάποιας προσφοράς στο ίδιο είδος από το κατάστημά μας ή από άλλο κατάστημα. Η εταιρεία θα αρνηθεί κάθε κακόβουλη και δυσανάλογη χρήση του συγκεκριμένου δικαιώματος. Στις παραπάνω περιπτώσεις, η αντικατάσταση ή πίστωση θα γίνεται αφού ελεγχθεί το επιστρεφόμενο προϊόν και διαπιστωθεί μετά τον έλεγχο ότι υπόκειται σε διαδικασία αντικατάστασης ή πίστωσης σύμφωνα με τα παραπάνω. Η επιστροφή του όποιου καταβεβλημένου τιμήματος ή μέρους αυτού εφόσον υπόκειται σε διαδικασία μείωσης του επιστρεφόμενου ποσού, θα γίνεται με έκδοση Δωροεπιταγής για επόμενη αγορά.